Ευχαριστήρια επιστολή προς τον Όμιλο Εταιριών  Sunlight Group

Ευχαριστήρια επιστολή

Ο Διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Ν. Ολβίου επιθυμούν με την παρούσα επιστολή να εκφράσουν τις ειλικρινείς ευχαριστίες τους στον Όμιλο Εταιριών  Sunlight Group για την αξιέπαινη πρωτοβουλία του να καλύψει τα έξοδα μετακίνησης, σίτισης και ξενάγησης των μαθητών στο πλαίσιο της ημερήσιας εκδρομής του σχολείου μας.

Ο Όμιλος Εταιριών  Sunlight Group έδειξε για ακόμα μια φορά την κοινωνική ευαισθησία του στις δυσκολίες που βιώνουν καθημερινά οι κάτοικοι της περιοχής μας, ενισχύοντας τις οικογένειες των μαθητών μας και ενδυναμώνοντας το έργο των εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την πολύτιμη βοήθειά σας, μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι βρίσκεστε πάντα στο πλευρό μας, βέβαιοι σύμμαχοι και σταθεροί συμπαραστάτες στο έργο μας και προσβλέπουμε στη σταθερή αρωγή και στήριξή σας και στο μέλλον.

Με εκτίμηση

Ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή

Την Πέμπτη 4/5/2023, πραγματοποιήθηκε  η ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή του Γυμνασίου Ν. Ολβίου, με προορισμούς την Αμφίπολη Σερρών και την πόλη των Σερρών. Οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αμφίπολης, το μνημείο του Λέοντα και το νεοϊδρυθέν Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην πόλη των Σερρών.

Για άλλη μια φορά, ο Όμιλος SUNLIGHT GROUP μας έδειξε την αμέριστη στήριξή του, αναλαμβάνοντας την αξιέπαινη πρωτοβουλία να καλύψει τα έξοδα της εκδρομής  μας ( έξοδα μετακίνησης και σίτισης των μαθητών καθώς και τη δαπάνη της ξενάγησης τους από επαγγελματία ξεναγό). Για την υποδειγματική στάση του Ομίλου SUNLIST GROUP, σταθερού αρωγού και συμμάχου στις προσπάθειές μας, ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου Ν. Ολβίου και οι κηδεμόνες τους εκφράζουν τις θερμότατες ευχαριστίες τους.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΑΙ 2ο ΕΠΑΛ ΞΑΝΘΗΣ

Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης του Γυμνασίου Ν. Ολβίου επισκέφτηκαν την Τρίτη 2/5/2023 το Πρότυπο και το 2ο ΕΠΑΛ Ξάνθης. Η συγκεκριμένη διδακτική επίσκεψη ήταν μια δράση του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και της θεματικής «Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με τα επαγγέλματα» και εντάσσεται στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας και του Άξονα «Σχέσεις μαθητών». Οι μαθητές /τριες ενημερώθηκαν για τη φοίτηση, τα αναλυτικά προγράμματα και τις πανελλήνιες εξετάσεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των εργαστηρίων και κατατοπίστηκαν στις προσφερόμενες ειδικότητες και στον θεσμό της Μαθητείας. Πέρα από τον ενημερωτικό χαρακτήρα της διδακτικής επίσκεψης, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να ενισχύσουν τους μεταξύ τους δεσμούς και να συνειδητοποιήσουν ότι μοιράζονται κοινές ανησυχίες και προβληματισμούς για τις επιλογές τους , αλλά και κοινές ελπίδες και όνειρα για συνέχιση των σπουδών τους και επαγγελματική αποκατάσταση.

Επιμορφωτική δράση “Aνάπτυξη καλών πρακτικών και νέου πλαισίου βέλτιστης λειτουργίας του ηλεκτρονικού εξοπλισμού της σχολικής μονάδας”

Υλοποιήθηκε (26/04/2023) με επιτυχία η επιμορφωτική δράση δίαρκειας 2 ωρών με τίτλο “Aνάπτυξη καλών πρακτικών και νέου πλαισίου βέλτιστης λειτουργίας του ηλεκτρονικού εξοπλισμού της σχολικής μονάδας”, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, από τους κυρίους Τουμπέλη Παναγιώτη και Παύλου Αναστάσιο.

Κατά τη διάρκεια της δράσης δημιουργήθηκε εκπαιδευτικός οδηγός προσαρμοσμένος στις ανάγκες των εκπαιδευτικών.  Επίσης, δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο που επιδόθηκε στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας για την αξιολόγηση της δράσης και την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επιτυχία, τη χρησιμότητα και τη διερεύνηση προτάσεων για πιθανές νέες δράσεις την επόμενη σχολική χρονιά.

Δράση για την ενδοσχολική βία στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας

Την Τρίτη, 28/3/2023, στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης  Σχολικής  Μονάδας και του Άξονα: «Σχέσεις μεταξύ μαθητών- μαθητριών», πραγματοποιήθηκε για τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας δράση ενημερωτικού και βιωματικού χαρακτήρα με θέμα την ενδοσχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό.

Η εκπαιδεύτρια, κ. Δανάη Τσιλιγγίρη, και η κοινωνική ανθρωπολόγος, κ. Δράκου Ελένη, του Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων και αγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας  «ΕΚΦΡΑΣΗ», ευαισθητοποίησαν τους μαθητές και τις μαθήτριες με προβολές video, τους ενημέρωσαν για τα είδη της ενδοσχολικής βίας,  φώτισαν τον ρόλο και τη στάση των εμπλεκόμενων μερών (θύτης, θύμα, παρατηρητές) και πρότειναν στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Στη συνέχεια, ακολούθησε ελεύθερος διάλογος και οι μαθητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τις σκέψεις τους. Η δράση έκλεισε με προβολή  σεναρίων ενδοσχολικής βίας και με τους μαθητές ,υιοθετώντας  τον ρόλο του παρατηρητή ή του θύματος, να  επιλέγουν τις  σωστές στάσεις και  ενέργειες ώστε να αντιμετωπιστούν τα περιστατικά βίας  με τον ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Πρόληψης για την άμεση ανταπόκριση και την άψογη συνεργασία και ιδιαιτέρως και τις κ.  Δανάη Τσιλιγγίρη και  Ελένη Δράκου για την έγκυρη και αποτελεσματική παρέμβασή τους στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν. ΟΛΒΙΟΥ 

Στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας συντάχθηκε κανονισμός σχολικής τάξης

“ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ”

Συμπερίληψη      Τακτικότητα      Εμπιστοσύνη   Μελέτη

Ευγένεια              Οικειότητα      Αποδοχή        Όρεξη για γνώση

Βοήθεια               Νοιάξιμο        Υπομονή         Υγεία στις διαπροσωπικές                                                                              σχέσεις                     

0μόνοια                                    Τιμιότητα

Μάθηση                                   Όνειρα

Αγάπη

Ισότητα

 Σηκώνουμε το  χέρι μας για να πάρουμε τον λόγο μέσα στην τάξη. Φροντίζουμε όλοι για ένα κλίμα ηρεμίας και συνεισφέρουμε στην αποδοτικότερη διδασκαλία.

Έχουμε μαζί μας τα βιβλία και τα τετράδιά μας.

Βάζουμε τα βιβλία μας κάτω από το θρανίο μόλις το μάθημα τελειώσει. Διευκολύνουμε τη δουλειά των καθαριστών και σεβόμαστε τον κόπο τους.

Όταν έχουμε κάποια απορία σχετική με το μάθημα, την εκφράζουμε ελεύθερα , χωρίς να ντρεπόμαστε.

Μιλάμε με ευγένεια σε συμμαθητές, καθηγητές και μέλη του προσωπικού του σχολείου. Δεν προσβάλλουμε και δεν κάνουμε άσχημους χαρακτηρισμούς.

Αντιλαμβανόμαστε ότι, αν και διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.

Ιδιαίτερα ενισχύουμε τους πιο αδύναμους και τους βοηθάμε. Δεν τους απομονώνουμε!

 

Το σχολείο μας είναι το δεύτερο σπίτι μας. Κρατάμε όλους τους χώρους καθαρούς.

Ούτε αργούμε να προσέλθουμε στο μάθημα ούτε καθυστερούμε να βγούμε στο διάλειμμα, διευκολύνοντας το έργο των εφημερευόντων καθηγητών.

Υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα μας, αλλά φροντίζουμε να είμαστε εντάξει και στις υποχρεώσεις μας. Μελετάμε και κάνουμε τις εργασίες που μας αναθέτουν οι καθηγητές μας.

 Σκεφτόμαστε πάντα και τους άλλους και όχι μόνο τον εαυτό μας. Σεβόμαστε τους γύρω μας.

 

Αποφεύγουμε να κάνουμε επικίνδυνα πράγματα. Δεν σπρωχνόμαστε στις σκάλες, δεν πλησιάζουμε σε ανοιχτά παράθυρα στον επάνω όροφο. Φροντίζουμε  για τη δική μας ασφάλεια και δεν εκθέτουμε σε κίνδυνο τους συμμαθητές μας.

Λέμε «συγγνώμη», αναγνωρίζουμε το λάθος μας όταν έχουμε άδικο.

Λάθη κάνουμε όλοι. Δεν κάνουμε υποτιμητικά σχόλια για τα λάθη των συμμαθητών μας μέσα στην τάξη.

Ο κάθε μαθητής έχει τους δικούς του ρυθμούς. Δε δυσανασχετούμε αν χρειάζεται παραπάνω βοήθεια ή χρόνο για να απαντήσει σε κάποια ερώτηση του καθηγητή και δεν πεταγόμαστε για να απαντήσουμε.

Υποστηρίζουμε τις απόψεις μας με τον διάλογο. Όταν θυμώνουμε ή νιώθουμε αδικημένοι δε μεταχειριζόμαστε ποτέ βία.

Σε περιστατικά εκφοβισμού η βίας δε μένουμε ποτέ αμέτοχοι. Ζητάμε τη βοήθεια του διευθυντή ή των καθηγητών μας.  

Επιμορφωτική δράση “Παροχή πρώτων βοηθειών στον χώρο του σχολείου”

Υλοποιήθηκε (09/03/2023) με επιτυχία η επιμορφωτική δράση  με τίτλο “Παροχή πρώτων βοηθειών στον χώρο του σχολείου”, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό Ξάνθης .

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης, ήταν βιωματική και έγινε στο Γυμνάσιο Ν. Ολβίου. Έγινε ενημέρωση σχετικά με τους τρόπους επικοινωνίας και ορθής μετάδοσης των απαραίτητων πληροφοριών στους αρμόδιους φορείς (ΕΚΑΒ) σε περίπτωση ατυχήματος και εφαρμόστηκαν στην πράξη τεχνικές και μέθοδοι αντιμετώπισης διαφόρων ατυχημάτων όπως λιποθυμία, κατάποση αντικειμένου, αιμορραγίες από χτυπήματα, εγκαύματα και καρδιοαναπνευστική ανάνηψη κ.α.

Κατά τη διάρκεια των δράσεων επιμόρφωσης, αξιοποιήθηκε ενημερωτικό υλικό με τη μορφή φυλλαδίων και παρουσιάσεων που παρείχαν οι εκπαιδευτές.

Επίσης, δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο που επιδόθηκε στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας για την αξιολόγηση της δράσης και την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επιτυχία, τη χρησιμότητα και τη διερεύνηση προτάσεων για πιθανές νέες δράσεις την επόμενη σχολική χρονιά.

 

Επιμορφωτική δράση “Οργάνωση και υλοποίηση Ευρωπαικών προγραμμάτων Erasmus plus 21”

Υλοποιήθηκε (08/03/2023) με επιτυχία η επιμορφωτική δράση δίαρκειας 4 ωρών με τίτλο “Οργάνωση και υλοποίηση Ευρωπαικών προγραμμάτων Erasmus plus 21”, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, από τους κυρίους Βασιλειάδη Μιχαήλ και Ψήφα Ιωάννη.

Κατά τη διάρκεια της δράσης δημιουργήθηκε αναλυτικός οδηγός με  τα διαδοχικά βήματα για την επιτυχή κατάθεση αιτήσεων σε προγράμματα Erasmus.  Επίσης, δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο που επιδόθηκε στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας για την αξιολόγηση της δράσης και την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επιτυχία, τη χρησιμότητα και τη διερεύνηση προτάσεων για πιθανές νέες δράσεις την επόμενη σχολική χρονιά.

Έναρξη σχολικής χρονιάς

Τη Δευτέρα 12/09/2022 ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά.

Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο χωρίς τσάντες για την τελετή έναρξης.

Το λεωφορείο θα περάσει να παραλάβει τους μαθητές μία ώρα αργότερα από τη συνηθισμένη ώρα που περνούσε καθόλη τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς.

Καλή σχολική χρονιά